Sinopsis Terbaru

Sinopsis Mohabbatein Episode 997 part 4 by Yohana Sitorus


Sinopsis Mohabbatein Episode 997 part 4 by Yohana Sitorus
Vidyut secara terbuka mengumumkan cintanya ke Shagun.
Vidyut " Shagun Arora.
aku mencintaimu.

Shagun tersenyum.
Shagun " apa yang kau lakukan.

Vidyut melamar Shagun.
Vidyut " akankah kau menikah denganku Shagun.

Ruhi datang ke sana dan terkejut melihat hal itu.
Ruhi " oh Tuhan orang ini ialah penipu.
dia bersama Ibu Ishita dan sekarang dengan Ibu Shagun.
Vidyut " tolong kalian minta wanita cantik ini untuk mengatakan ya.

Semua orang meminta Shagun untuk mengatakan ya.
Ruhi " aku tidak akan meninggalkan dia.
aku akan mengekspos dia.


Ishita menghentikan Ruhi dan membawanya dari sana.
Ruhi menggigit tangannya.

Ishita " kau Kehilangan akal Ruhi.

Ruhi terkejut melihatnya.
Ishita " ini aku.
Ruhi " kau di sini.
Ishita " aku akan mengatakan sesuatu.
dengarkan.
Vidyut bicara dalam hati " Raman berkata benar.
Shagun keras kepala.
tapi aku akan meyakinkan dia.

Vidyut menunjukkan cincin berlian.
Shagun " ya.

Vidyut membuat Shagun memakai cincin dan memeluknya.
Vidyut bicara dalam hati " Raman pekerjaanku selesai.
Shagun terperangkap.
BACA SELANJUTNYA
Sinopsis Mohabbatein Episode 998 part 1

0 Response to "Sinopsis Mohabbatein Episode 997 part 4 by Yohana Sitorus"