Sinopsis Terbaru

Sinopsis Mohabbatein Episode 1007 part 3 by Yohana Sitorus


Sinopsis Mohabbatein Episode 1007 part 3 by Yohana Sitorus
mengapa kau mengatakan kau tidak ingin bertemu dengannya.
dia takut dan berpikir semua orang akan meninggalkan dia.
aku tahu kejengkelan mu.
tetapi dengan kita .
kenapa kau menyeret Pihu dalam hal ini.
dia layak mendapatkan cinta.
Jangan mwnyakiti hatinya.
shagun " kau menceramahiku.
aku tahu apa yang harus aku lakukan, pergi.
Ini rumah aku bukan taman.
lainkali meminta izin aku sebelum datang.
perrgi.
ishita " aku akan pergi.
tapi aku ingin semua orang untuk mencintai mu.
salah satu yang mencintai mu.
kau mendorong mereka pergi.

Kau harus berubah.
anak-anak mu tidak akan datang kepada mu.
ishita pergi.
Shagun " ya.
kau melakukan sihir pada semua orang.
Shagun marah.

Mihika menelpon dan mengatakan ya.
Romi pergi untuk mendapatkan kulfis.
kita datang rumah.
Dia melihat Romi dengan beberapa gadis dan mengatakan oh.
jadi dia sibuk di sini.
siapa gadis itu.
Dia memanggil Romi.
Gadis itu pergi.
BACA SELANJUTNYA
Sinopsis Mohabbatein Episode 1007 part 4

0 Response to "Sinopsis Mohabbatein Episode 1007 part 3 by Yohana Sitorus"